گروه بازرگاني آهن توري گروه بازرگاني آهن توري .

گروه بازرگاني آهن توري

محصولات آهن توري

در اين مقاله قصد داريم راجب محصولات گروه بازرگاني آهن توري صحبت نماييم.

مفتول مسوار

مفتول مسوار يك نوع سيم مسي است كه به شكل يك مفتول تهيه مي‌شود. در اين روش توليد، يك سيم مسي به دور يك مركز مشترك تا جايي كه سيم به اندازه كافي زياد شود، پيچ مي‌خورد. اين كار باعث ايجاد يك مفتول مسي با سطح بالا و قطر كوچكتر نسبت به سيم اوليه مي‌شود.

استفاده از مفتول مسوار در صنايع مختلف بسيار رايج است. به عنوان مثال، مفتول مسوار معمولاً در توليد انواع ترانس‌ها، محصولات الكتريكي و الكترونيكي، اتصالات برق و مدارهاي الكتريكي استفاده مي‌شود. همچنين، به دليل خواص الكتريكي و حرارتي خوبي كه مس دارد، مفتول مسوار به عنوان رسانا در سيستم‌هاي حرارتي و سيستم‌هاي خنك‌كننده نيز استفاده مي‌شود.

ويژگي‌هاي مفتول مسوار شامل انعطاف‌پذيري، هدايت حرارت و الكتريكي بالا، مقاومت در برابر خوردگي و قدرت مكانيكي مناسب است. همچنين، به دليل ساختار پيچيده مفتول مسوار، مقاومت بالا در برابر تغييرات مكانيكي و تنش‌هاي مكانيكي دارد.

از جمله مزايا و كاربردهاي مفتول مسوار مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

۱. هدايت الكتريكي: مس، به عنوان يك ماده رسانا، توانايي هدايت جريان الكتريكي را دارد. مفتول مسوار به عنوان يك راهبرد براي توزيع جريان الكتريكي در مدارهاي الكتريكي استفاده مي‌شود.


مفتول مسوار به عنوان يك رسانا حرارتي مؤثر در بسياري از كاربردها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين نوع سيم مسوار، مي‌تواند حرارت را به طور يكنواخت از يك نقطه به نقاط ديگر منتقل كند. به عنوان مثال، در سيستم‌هاي خنك كننده، مفتول مسوار براي انتقال حرارت از منبع گرمايي به رادياتورها و سطوح خنك كننده استفاده مي‌شود.

۳. مقاومت در برابر خوردگي: مفتول مسوار، به دليل استفاده از مس به عنوان ماده اصلي، مقاومت خوبي در برابر خوردگي دارد. اين ويژگي مفتول مسوار را براي استفاده در برخي از بسترهاي خاص مانند محيط‌هاي شور و محيط‌هاي با رطوبت بالا مناسب مي‌كند.

۴. قدرت مكانيكي: مفتول مسوار به دليل ساختار پيچيده و تركيبي از سيم‌هاي مسي، داراي قدرت مكانيكي خوبي است. اين ويژگي آن را براي استفاده در برخي از برنامه‌هايي كه نياز به انعطاف و استحكام مكانيكي دارند، مانند توليد كويل‌هاي الكترومغناطيسي و فنوم استفاده مي‌كند.

مفتول مسوار به صورت رول‌ها يا بسته‌بندي‌هاي كوچك در بازار موجود است و به راحتي در دسترس است. قطر، طول و تعداد پيچ‌ها مي‌تواند بسته به نيازهاي مشخصه فني و برنامه‌هاي مورد استفاده متغير باشد.

در نهايت، مفتول مسوار يك ماده مصرفي است كه با توجه به كاربردهاي مختلف خود، در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد

قيمت مفتول مسوار

مشتريان محترمي كه قصد خريد يا اخذ قيمت از گروه آهن توري را دارند با تماس با شماره هاي زير با كارشناسان ما در تماس باشند و يا اينكه با جستجو و سرچ كردن كلمه "قيمت مفتول مسوار" در گوگل ميتوانيد وارد صفحه قيمت مفتول مسوار شويد و از قيمت روز و لحظه اي اين محصول مطلع شويد.

تيرچه بلوك

تيرچه بلوك يكي از بهترين و مهمترين محصولاتي است كه براي ايجاد سقف در صنعت ساختمان سازي مورد استفاده قرار ميگيرد ، اين محصول در اندازه و سايزهاي مختلف توليد ميشود .

تيرچه بلوك به درخواست مشتري و بسته به نياز ساختمان مشتريان در طول و انداره هاي مختلفي توليد ميشود ، ولي معمولا بيشترين طول مورد استفاده در اين صنعت از تيرچه 3 متري شروع و معمولا تا تيرچه بلوك 7 متري ادامه دارد.

همچنين ارتفاع تيرچه بتني در بهترين و معمولي ترين حالت 25 سانتي متر است . ولي بازهم به نياز مشتري بستگي دارد و گاهي اوقات در ارتفاع 20 سانتي متري نيز توليد ميشود.

تيرچه بلوك با ميلگرد هاي مختلفي از نمره 8 تا 20 و بسته به نياز مشتري توليد ميشود.

قيمت تيرچه

قيمت تيرچه بلوك به عوامل متعددي بستگي دارد كه ار مهمترين آنها ميتوان به قيمت روز ميلگرد ، بتن و زيگزال اشاره كرد.

اما گروه آهن توري ، يكي از توليد كنندهاي اين محصول جدولي تحت عنوان جدول قيمت تيرچه بلوك در صفحه قيمت تيرچه دارد كه مشترياني كه قصد اخذ قيمت و يا اينكه براي كسب اطلاعات بيشتر نسبت به تيرچه بلوك دارند به سرچ كردن كلماتي مانند "قيمت تيرچه بلوك" يا "جدول قيمت تيرچه بلوك" در اينترنت ميتوانند از قيمت روز و لحظه اين محصول و اطلاعات تكميلي تيرچه بهره مند شوند.

همچنين براي اخذ قيمت تيرچه كروميت نيز ميتوانيد به همين صفحه مراجعه نماييد.

يونوليت سقفي

يونوليت سقفي با ميكس و استفاده شدن با تيرچه بلوك دو عامل مهم در توليد سقف ها ميباشند ، اين محصول از دانه هاي ريزي كه به آنها ، دانه هاي فوم و يا پلاستيك نيز در بازار معروف است شناخته ميشود .

يونوليت هاي سقفي نيز مانند تيرچه بلوك در طول ها و اندازه هاي گوناگوني توليد ميشود ، اما مانند تيرچه بلوك كه نياز به اندازه هاي مشتري است بستگي ندارد ، چرا كه اين محصول از نظر طول در دو نوع ، دو متري و يك متري و از نظر ارتفاع در دو نوع 25 سانتي و 20 سانتي توليد ميشود ، و همچنين براي تيرچه هاي بتني از عرض 50 استفاده ميشود و همچنين براي تيرچه هاي كروميت از يونوليت هاي سقفي عرض 60 سانتي متر استفاده ميشود.

قيمت يونوليت سقفي

قيمت يونوليت سقفي به عواملي همچون دانسيته يا چگالي و همچنين وزن ، ارتفاع ، طول و عرض بستگي دارد ، اما مهمترين عامل وزن يونوليت سقفي است كه گروه آهن توري جدولي تحت عنوان جدول قيمت يونوليت سقفي دارد كه در اين جدول قيمت انواع يونوليت سقفي در وزن هاي مختلف را دارد.

با سرچ كردن "قيمت يونوليت سقفي امروز" در گوگل ميتوانيد از قيمت روز و لحظه اي اين محصول مطلع شويد.



برچسب: يونوليت سقفي، تيرچه بلوك ،قيمت مفتول مسوار،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۳:۱۵ توسط:محسن گودرزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :